Indicatori cheie T3/2020

Raport curent la data de 09.11.2020

Raportul curent conform:
art. 223 lit. C din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018
privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului
Noiembrie 2020
Denumirea emitentului
AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A.
Sediul social
Timisoara, str. Garii nr. 14, jud. Timis, Romania
Numar de telefon/fax
0731333791/004 0256 247435
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
RO 25165241
Numarul de ordine in Registrul Comertului
J35/405/2009
Capitalul social subscris si varsat
1.000.500 lei
Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise SMT-BVB
COD LEI
984500G4WKBE7DN7A731
Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de emitent:
Obligatiuni corporative nominative, negarantate, neconvertibile – simbol AGR25

Indicatori Cheie pentru T3/2020

Compania Agroland Business System SA a continuat si in trimestrul al treilea curba ascendenta a vanzarilor din prima jumătate a anului 2020, majorandu-si cu 20% vânzările in primele 9 luni din 2020, față de aceeași perioadă din anul 2019.

In anul 2019, focusul a fost pe creșterea marjei și am avut un plan intens de investiții în noi magazine, cu suprafețe mai generoase și o gamă de produse mai diversă, astfel ca din 2020 au început deja să se cunoască roadele acestor eforturi.

În mod normal, într-o afacere ciclica precum a companiei Agroland, activitatea este una sezoniera iar rezultatele din semestrul al doilea sunt sensibil mai slabe decât primul, din cauza anotimpului rece. Ca urmare a schimbarii strategiei si a optimizarii mixului de produse din noile magazine Agroland Maga, din datele pe care le avem acum, a fost înregistrata o creștere solidă de peste 30% la gamele principale de produse, de la cele de îngrijire a animalelor de companie, la grădinărit și hobby farming.

Analizand principalii indicatori ai Agroland Business System S.A. pentru primele 9 luni din 2020, observam ca cifra de afaceri a companiei este în urcare cu 20%, atingand nivelul de 150 milioane RON, față de o valoare de aproximativ 125 milioane RON cat obtinusem in perioada similara a anului trecut. In acelasi timp, conform estimarilor noastre, profitul net a crescut de 2,3 ori in primele 9 luni ale acestui an fata de perioada similara din anul trecut, de la 3,9 mil RON (la 9 luni 2019) la 9 milioane de RON (la 9 luni 2020).

Inclusiv indicatorul standard al eficienței operaționale folosit pe plan global, EBITDA, estimam ca a înregistrat o creștere majora pe primele 9 luni din 2020, pana la 13 milioane RON, dublandu-se față de nivelul inregistrat in perioada corespondenta din 2019, când a atins valoarea de 5,8 milioane RON.

Pentru perioada urmatoare Agroland are in plan continuarea expansiunii, fiind concentrați pe deschiderea pana la finele primului trimestru din 2021 de noi magazine care să deservească împrejurimile Capitalei.

Ne dorim sa fiti alături de noi și de acum înainte și ne propunem să rămânem mereu transparenți în legătură cu rezultatele obținute, provocările pe care le înfruntăm și planurile de dezvoltare.

Horia Dan Cardoș,
Director General
Agroland Business System S.A.

About the Author: